piątek, 23 sierpnia 2013

Projekt szczęśliwy dom...

Trochę mnie tu nie było...  śluby, wesela, przygotowania... zwariowany okres... ale teraz czas odpocząć i zrobić coś tylko i wyłącznie dla siebie...

Wracam do "projektu szczęśliwy dom"- generalnie polecam książkę o tym tytule Gretchen Rubin.  Mocno psychologiczna (nigdy specjalnie za takimi nie przepadałam) ale w tym przypadku autorka w ciekawy sposób przedstawia jak na naszą psychikę i samopoczucie oddziałuje to czym się otaczamy w domu, jaki jest wystrój w pomieszczeniach, w których odpoczywamy, jakie strefy warto stworzyć w swoim własnym M itd.  Ja znalazłam dla siebie kilka naprawdę cennych rad oraz moooooc motywacji do dalszego działania.

Wracając do projektu postanowiłam znaleźć taką powierzchnię do działania, która pozwoli zamknąć ostatnie wydarzenia ale nie pozwoli o nich zapomnieć...

Dodatkowo jak to po licznych weselach chciałam znaleźć coś co znajdzie się w moim wnętrzu, ale realizacja samego projektu będzie niskobudżetowa a efekt widoczny :)

A o to jak znalazłam isnpirację...








Czy znaleźliście jeden wspólny mianownik łączący wszystkie zdjęcia??
Chodzi oczywiście o ramki: ze zdjęciami, rysunkami, grafikami, plakatami...

Ja swoje już zakupiłam: białe czarne, grupe cienkie, małe, duże, ze wzorkiem, bez wzorka... Teraz na nowo będę przeżywać wszystko jeszcze raz wybierając ulubione zdjęcia a jak już wszystko będzie gotowe to obiecuję zrobić zdjęcie i opublikować!

A tymczasem mam nadzieje, że mój post dla Was również będzie inspiracją! Zachęcam do działania zwłaszcza, że jesień co raz bliżej i co raz częściej i dłużej bedziemy siedzieli w domu. Chyba więc warto zadbać o to by było przyjemnie i przytulnie :))

Pozdrawiam, An



Pin It

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam rameczki, zdjęcia, obrazki, małe półeczki :) Ja planuje pyknąć takie nad sofką, o ile mój szarlatan zdrezygnuje z wielkiej mapy 2x2m :P Trzymam kciuki i czekam na książke :D Zdjęcia robię ja :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne inspiracje:) My w naszym nowym mieszkaniu jestesmy juz od roku ale brakuje mi do tej pory takiego wykonczenia. Cos na scianach musze koniecznie powiesic i jakos te nasze pokoje oswoic;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysły, czekam na Twoje efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh, muszę też koniecznie zabrać się za swoją galerię:) Inspiracje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tez pora na ozywienie scian i wymiane zdjec... oj bede musiala rozejrzec sie za wieksza iloscia ramek:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...