piątek, 11 kwietnia 2014

Wielkanocne wariacje, inspiracje i pomysły - część II

Lubicie tablice kredowe? Wiemy, że tak i dlatego dzisiaj pomysł na wykorzystanie farby tablicowej na jajkach ;)

 

zdjęcia by Liebesbotschaft




zdjęcia by The red thread



zdjęcia via Pinterest

Weekend Kochani! Łapać za pędzle i malować jajka ;)

Farba tablicowa do kupienia w wielu sklepach budowlano-dekoracyjnych jak Leroy, Castorama itp. Przez internet dostępna na Flugger.pl.


Miłego wypoczynku i do usłyszenia w poniedziałek :)

Będzie pomysł na wykorzystanie w Wielkanoc surowców wtórnych...a w sumie jednego, do znalezienia w każdym domu w te święta ;)

AN&LU
Pin It

7 komentarzy:

  1. U mnie juz jajka pomalowane farba tablicowa:) fajny pomysl i szybko sie maluje! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł Kochana twórczo-doskonały :))))))))))))))))

    buziaki i udanego weekendu:))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne... a królisie mnie rozbawiły ;-). Bardzo mi się podobają ;_)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już kiedyś, świetny pomysł na zabawę z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te jajka. W ogóle w tym roku musze mieć coś czarnego na Wielkanoc :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne! Nie wiem czemu oddalam farbę tablicowa mamie! :) Jak tak szperam po blogach to co chwila znajduje nowy pomyśl na aranzacje z ta farba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. już sobie wyobrażam miny dzieci, gdy im zapodam takie jajka!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...