środa, 6 sierpnia 2014

Przytulna sypialnia

w związku z tym, że przyszło mi się przeprowadzić do nowego miejsca i mieszkania, które nie jest nowe i które po raz pierwszy w życiu muszę wynajmować zmieniła się trochę moja filozofia dotycząca urządzania wnętrz. Oczywiście nadal musi być ładnie, ciepło i przytulnie ale teraz już nie za "wszelką cenę" :) Wychodzę z założenia, że jeżeli nie ma się zamiaru do końca życia mieszkać w wynajmowanym mieszkaniu tylko kiedyś postarać się o swoje lub jeśli nie wie się ile się spędzi czasu w danym miejscu nie warto za dużo o inwestować. Teraz staram się stworzyć miły kąt za pomocą elementów, które już posiadam lub takie które mogę nabyć NAPRAWDĘ niskim kosztem lub też takie, które wiem że będę mogła zabrać w dalszą drogę.

I tym sposobem dochodzę do sedna dzisiejszego tematu i sypialni. I wiecie co? Tam naprawdę wystarczy kilka poduszek, kapa lub kolorowa pościel i od razu się robi nastrojowo. Do tego parę zdjęć lub plakatów, których nie trzeba od razu oprawiać w ramki tylko użyć do tego kolorowych taśm i mamy dopełnienie dekoracji.

Zobaczcie kilka inspiracji, które znalazłam w internecie.












Do takiej sypialni każdy się będzie zakradał żeby tylko móc położyć się na tak fajnym łóżku :) Jednego przyłapałam... :D


Źródło zdjęć Pinterest --> tam też znajdziecie jeszcze więcej inspiracji.

W sumie to powinnam ten post wrzucić wieczorem żeby lepiej Wam się spało a tymczasem...
WSTAWAĆ ŚPIOCHY!!!

Ciekawe ile osób, które przeczyta ten post wróci wieczorem do domu i spojrzy inaczej na swoją sypialnię :) Parę poduszek, fajna pościel i taaaaaka zmiana. Polecam!!!

Miłego dnia wszystkim!

AN

Pin It

32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. po wiecej zdjec zapraszam na Pinterest :) nie moglam sie zdecydowac, ktore wybrac na bloga tyle fajnych inspiracji znalazlam :)

      Usuń
  2. Tyle fantastycznych inspiracji I kazda mi sie podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje! wiecej na naszym profilu Pinterest --> serdecznie zapraszam :)

      Usuń
  3. Ja obsesyjnie patrzę na pościel, narzuty, poduszki... bo je szyję i tu się całkowicie zgodzę z Tobą, że ciekawe nakrycie łóżka samo w sobie może być świetną dekoracją, nawet w wynajmowanym mieszkaniu. Cały czas też to podkreślam, że nie trzeba mieć super sypialni, ale fajną pościel, ładne poduszki, ciekawe narzuty np. dwustronne. Inspiracje świetne i warto pokazywać, i uświadamiać ludziom, że niefajnie wyglądają klapnięte poduszki i pościel z marketu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie! dwustronna narzuta- dodtakowa oszczednosc i jak nie znudzi to na druga strone! Albo w zalenosci od nastroju! :) Dzieki!

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia. Dobrze dobrana pościel czy poduszki potrafią zdziałać cuda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie, nie mowiac o tym ze zazwyczaj lozko zajmuje jednka najwieksza czesc sypilani, wiec warto zadbac zeby przy okazji stalo sie elementem dekoracji :)

      Usuń
  5. Bo piekno tkwi w prostocie :)
    Dzieki za inspiracje, bo przyszedl czas wlasnie na sypialnie :)
    Jak tam idzie aklimtyzacja w nowym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokladnie! ciesze sie, ze moglam pomoc! Aklimatyzacja przebiega nad wyraz sprawnie ale zobaczymy jak to bedzie na dluzsza mete. na razie troche jak na wakacjach :) Juz niedlugo troche zdjec na blogu :D dzieki!

      Usuń
  6. Też myślę, że istota stylu nie tkwi w wywalonej kasie, ale w poczuciu stylu i dobrego smaku. Czasami wystarczy stylowa narzuta odzyskana z babcinych pamiątek czy kilka detali z targu starci,by stworzyć niezwykłą sypialnię. Powyższe zdjęcia to rewelacyjne połączenie surowego minimalizmu i przytulnego, domowego nastroju. No a ostatnie zdjęcie zaczarowało mnie i już ląduje na tapecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ostatnie zdjecie tez mnie rozbroilo dlatego musialam je dodac :) cos czuje ze teraz moje posty beda wlasnie szly w takim kierunku- jak zrobic zeby bylo ladnie ale tanio i z wykorzystaniem materialow, ktore juz sie ma. Kolejna lekcja :)

      Usuń
  7. Świetne inspiracje, najbardziej podoba mi się 6 i 10, zdecydowanie moje klimaty! U mnie sypialnia nadal w fazie rozpoczętej, ale ze zmianą planów w trakcie dokańczania hehehe ;) No i tu problem, bo mąż nie chce zmienić mi tapety na jednej ścianie ... Pozdrawiam ciepło z Gąsek nad Bałtykiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam z deszczowego Rotterdamu :) a co do inspiracji to ciesze sie w takim razie ze czasowo trafilam z postem no i trzymam goraco kciuki, ze jednak uda Ci sie przekonac meza i bedzie tak jak sobie wymarzylas!!!

      Usuń
  8. O, bardzo przytulna ta sypialnia! Zwłaszcza, jesli weźmiemy pod uwagę dywaniki oraz mięciutką pościel!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnialam wspomniec o dywanikach ale sluszny punkt! nawet taki malutki mily dywanik przy lozko a juz dodatkowy akcent, ktory moze zmienic wszystko!

      Usuń
  9. Mi się podobają wszystkie, poza tą z ceglaną ścianą. Nie wiem, jak można spać w takim miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat wybralam chyba bardziej ze wzgledu na oieska, ktory mnie rozczulil bo faktycznie sciana do najpiekniejszych nie nalezy :) Jezeli chodzi o puchy i koc to tu na szcescie wszystko do siebie pasuje ;p

      Usuń
  10. Propozycja z drugiego zdjęcia od góry podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tez jedna z moich ulubionych, choc zazwyczaj nie lubie tak duzych i wyraznych wzorow. Tu jednak wszystko idealnie sie komponuje.

      Usuń
  11. Cudowne są te "dziergane" koce na zdjęciu nr 6 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak te ale udalo mi sie niedawno nabyc podobny w DUKA i bardzo go sobie chwale. Jest bardzo cieply i milusi, taki ze chce sie w niego wtulic.

      Usuń
  12. Na 1 zdjęciu najlepszy klimat jak dla mnie, jest w nim super dzikość ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne inspiracje:) wielbiam. U mnie znaazly sie podobne, gdy byla metamorfoza sypialni. Drewniany zaglowek tez mial byc, jednak po drodze koncepcja ulegla zmianie, choc nie ukrywam, ze to moj faworyt. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to i u mnie dziala. Jak sama chce cos zmienic to zaczynam szukac inspiracji i mam od razu gotowy temat zeby podzielic sie nim z Wami :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. super! fotka nr 6 the best, wszystko w moim guście :) że też się nie natknęłam na żadne z tych zdjęć kiedy szukałam inspiracji na bloga, a dopiero co robiłam posta o sypialni :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie: stadre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki temu teraz ja moge isc do Ciebie i dostac dodatkowa dawke nowych, innych inspiracji :) Pozdrawiam

      Usuń
  15. niezwykle inspirujące zdjęcia.Lubie do was zaglądać, zawsze coś ciekawego macie dziewczyny.Pozdrawiam was:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie tu u Ciebie. Popatrzyłam poogladałam...i wracam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szokująco piękne mieszkanko. Korzystałaś może z mebli od włoskich producentów? Koniecznie sprawdź ofertę bo mogłabyś zaczerpnąć nowych inspiracji. :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie łóżka wyglądają fantastycznie, aż czuję chęć żeby się w nich położyć :) U nas wymienione materace do spania i szukam takich pięknych poduszek żeby trochę umilić popołudniowe drzemki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...