poniedziałek, 22 grudnia 2014

Recykling torebek

Jak Wam minął weekend? Gotowi na święta? Ja trochę kiepsko się czułam, ale mimo to przystroiłam cały nasz dom w świąteczne dekoracje i zapakowałam prezenty. I właśnie w tej sprawie wpadłam na bloga na chwilę. Może jeszcze ten temat macie przed sobą i skorzystacie z moich pomysłów...












zdjęcia via Instagram

Tak jak mówiłam, w tym roku do pakowania niespodzianek dla mojej rodzinki również wykorzystałam papierowe torby ze sklepów i nie tylko. Do tego zawsze mam ryzę brązowego papieru i cały słój taśm dekoracyjnych. Kolorowe świąteczne obrazki wydukowałam z Pinterest. Dokupiłam kilka złotych etykietek i naklejek oraz czerwono-biały sznurek w Ikea. W zamiarze miałam bowiem trzymać się tylko złotego, czerwonego i białego. Ale jak zawsze nic z tego nie wyszło, bo inne kolory (różowy i miętowy) też do mnie przemawiają i ciężko im odmówić :P

W jednym z angielskich pism podpatrzyłam przeurocze tasiemki z pomponami i to one stanowią jedną z głównych ozdób na torebkach. Jeśli się Wam spodobały to podpowiadam, że teoretycznie powinniście je dostać w każdej pasmanterii. Ale z doświadczenia wiem, że ciężko, więc polecam raczej hurtownie pasmanteryjną.

Wystrój naszych 4 kątów postaram się Wam pokazać jeszcze przed świętami, a teraz lecę do pracy. Ah jak dobrze, że od środy popołudnie już wolne i wszyscy zaznamy trochę błogiego lenistwa i spokoju w gronie najbliższych :))) Nie dajcie się zwariować w tych ostatnich dniach przed Wigilią!

LU

Pin It

7 komentarzy:

  1. Masz tego pokaźną kolekcję! :) I takie cuda z tego stworzyłaś.
    Uwielbiam takie diy opakowania :) I oczywiście czekam na zdjęcia udekorowanego domu.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja pozytywna energia jest widoczna nawet w pakowaniu prezentów! Luśka, jak Ty to robisz?! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przedevmna tez pakowanie prezentow ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki na prezenty świąteczne są tak drogie więc to świetny pomysł, aby ozdabiać takie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że miałaś super zabawę, bo efekt fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te torebki i super pomysł na wykorzystanie torebek ze sklepów, ja też zawsze zostawiam :) ba, nawet recyclinguję torebki w których dostaję prezenty :)

    Już w tym roku nie dam rady, ale dzięki za pomysł Lu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lecę swoje dopakowywać i też w tym roku chyba pójdę w torebki, bo nie mam siły zawijać w papier pozostałych prezentów, bateria mi padła przed samą Wigilią :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...