wtorek, 10 maja 2016

Białe mieszkanie skąpane w kolorach

Oprócz kuchni nie mam jeszcze pomysłu na urządzenie reszty nowego mieszkania. Może dlatego, że wiem, że na pierwszy ogień pójdzie właśnie kuchnia, łazienka oraz podłoga. Kolejne jego elementy przyjdą z czasem. Znowu będziemy wykańczać wszystko pomału i przez kilka najbliższych lat. Ale wcale mi to nie przeszkadza, nie czuje potrzeby robienia tego w trymiga. Lubię gdy nowe pomysły i rzeczy pojawiają się niespodziewanie, a wnętrze dojrzewa razem z nami :)

W naszym obecnym mieszkaniu od początku (ze względu na niewielką przestrzeń) przewijały się głównie dwa kolory: żółty i turkusowy. W ciąży odbiło mi na punkcie różowego mimo iż zaklinałam się, że ten kolor nigdy nie zagości ani w szafie małej dziewczynki ani w jej kąciku. Teraz stopniowo wprowadzam kolejne kolory jak np. fioletowy. Czuje, że w większym mieszkaniu będzie już cała tęcza :D A przynajmniej widzę, że do tego zmierza. Mam ochotę zaszaleć, coś zmienić. Nic więc dziwnego, że moje oko zawiesza się na takich wnętrzach jak to w kamienicy z lat 30 w szwedzkim Malmo...



Co raz częściej chodzi mi po głowie kolorowa sofa w salonie, jak np. ta niebieska z Ikei. Chociaż na początku z pewnością zabierzemy ze sobą nasz szary poczciwy narożnik :) 


Zwróćcie uwagę na te fantastyczne lampy: hand made nad stołem i wolnostojąca niczym bukiet kolorowych kwiatów, w salonie :)




Czarne proporczyki, lampki i literowy baner, takie delikatne elementy jestem w stanie zaakceptować w tym kolorze w domu :P  




Książki ułożone kolorami, matrioszki i lampka kreślarska to moje ulubione elementy tego regału :) Bo wypchane zwierzątka to już nie bardzo :(




LOVE gazetownik <3



Ten dziecięcy pokoik jest jednym z piękniejszych pokoików jakie znam z sieci. Z tego co udało mi się doczytać kiedyś w tym miejscu była kuchnia. A za tymi drzwiami była spiżarnia. Za ich sprawą nabieram ochoty na kolor pomarańczowy w moim domu :)


Tę kuchnię mieliście już okazję oglądać, dzisiaj zobaczycie szersze kadry :)






zdjęcia: BoligLiv.dk/Mama.nu/David Bergstrom

Uwielbiam zaglądać do domów, które są niczym plac zabaw i nie ma w nich miejsca na nudę. Do domów gdzie zawsze znajdzie się miejsce na stare i nowe, czarne i kolorowe, skandynawskie i industrialne. A dobry humor i szczęście biją z niemal każdego kąta :) Tak też jest w domu Snedker Par Ottosson i Lovisa Ovesen, małżeństwa z dwójką dzieci, Ebbe i Iris. On stolarz, ona kierownik sklepu H&M. Obydwoje uwielbiają odwiedzać szwedzkie pchle targi (gdzie wynajdują różnego rodzaju unikaty) oraz eksperymentować z kolorami i wzorami. Dzięki temu ich dom jest nie do podrobienia! <3

Dajcie znać jak się Wam podoba? Co zwróciło Waszą uwagę i czy taki misz masz też nalezy do Waszych ulubionych? :)))

LU 

Pin It

19 komentarzy:

  1. Super mieszkanie :) ale kojarzy mi się z katalogiem Ikei. Najbardziej moją uwagę zwrócił żyrandol z serwetek szydełkowych :D Maże żeby zrobić podobny do mojej przyszłej kuchni, ale mam dylemat czy do prostej kuchni w bloku z wielkiej płyty będzie pasował :( No ale na razie są to moje marzenia które zacznę realizować jak już wraz z rodzinką będziemy mieli swoje własne mieszkanko. Marzy mi się też kącik (szafa) do szycia :D aby móc ją zamknąć i schować cały szyciowy bałagan ;) za drzwiczkami szafy :) Nie mogę doczekać się kolejnych Twoich inspiracji mieszkaniowych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. poweim szczerze, że ja kocham taki misz-masz - krople barw skąpanych w bieli, lekkie szaleństwo i wszechobecne mieszanie stylów. dużo podobnych elementów mam u siebie, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gazetownik! "Shut up and take my money!!!"
    Turkusowa szafka retro <3
    tęczowy regał - moja miłość <3
    A sypialnia jest mega radosna! Chyba nie mają problemów ze wstawaniem rano, tak myślę ;)

    A taką nakręcaną mysz, która jest widoczna na stole, ostatnio kupiłam synkowi - świetnie wygląda i kupa z nią frajdy, gdy zapieprza po podłodze, kręcąc ogonem ;D

    Pozdrawiam Cię ciepło!
    Fajne kąski wynajdujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się przedostatnie zdjęcie - z mapą i lustrem w złoconych lampach i kanapa z modrym obiciem - boska. Tylko to bym obie pożyczyła. Poza tym mieszkanie jest dla mnie urocze... ale tylko na zdjęciach. Kontrast białych płaszczyzn ścian i podłogi z intensywnymi kolorami na tak dużej powierzchni jest dla mnie zbyt duży, mam wrażenie, że fatalnie bym się tam czuła i ta tęczowość szybko by mnie zmęczyła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gazetownik, biurko z kolorowymi nogami, ta ściana z różowymi kółkami, ławka, książki ułożone kolorystycznie... tu jest tyle elementów, które chętnie widziałabym u siebie! A oprócz tego mnóstwo innych elementów, które mimo że tak różne, świetnie ze sobą współgrają. Właśnie to u Ciebie lubię - pokazujesz kolorowe, żywe aranżacje, w którym nie ma miejsca na nudę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci ze na ile cie znam to jakos podobnie wyobrazam sobie twoje nowe mieszkanie :D Tu mi sie podoba :D jakies małe elementy bym tylko zmieniła lub usuneła, ale całosciowo jest cacy. Tak duza przestzren i ogromna biała baza pozwala na taką zabawę kolorem :D Lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ps. a w ogole różowy i żółty to taki ładny duet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie - przeurocze i miejscami cudowne (uwaga o podobieństwie do aranżacji IKEA jest, moim zdaniem, komplementem - od lat uważam, że nie ma lepszych architektów przestrzeni :), ale raczej do oglądania, do mieszkania muszę mieć spokojniej (dość intensywne życie dostarcza mi wrażeń aż nadto ;).
    Ale nie o tym chciałam - przypomniało mi się, że poprzednio pisałaś o tego typu kuchniach - jest na to prosty patent (acz dotyczy zabudowy wyłącznie dołu), czyli karton-gipsy. Wiem, bo robiłam u siebie. Sprawdza się od blisko 10 lat, więc rozwiązanie chyba dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, radosne mieszkanie. Na tle bieli to każdy kolor wygląda świetnie :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny. Te kolory w nim zawarte chyba każdemu poprawią humor. Wydaje się też idealnie do Ciebie pasować, bo nadal pamiętam jaki pokoik przyszykowałaś dla Romy - byłam pod wrażeniem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne mieszkanko :) W Polsce zauważyłam teraz że jest szał na mieszkania biało-szare... Byłam ostatnio u znajomych w takowym właśnie i nie wyobrażam sobie żyć bez kolorów. Wokół sofy NORSBORG z Ikei kręci się cała aranżacja mojego przyszłego salonu, błękit górą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony styl, uwielbiam takie kolorowe, szalone połączenia. Szczególnie ten gazetownik mnie zaciekawił-fantastyczny. Podstawowa biała baza daje dużo możliwości.... tutaj genialnie wykorzystana. Dla mnie bomba😉😃

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię kolor Monotonne biała czarne wnętrza już nieeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne mieszkanie, bardzo lubię takie zbieranki kolorystyczne i stylistyczne :)
    Też jestem zdania, że mieszkanie dojrzewa wraz z jego mieszkańcami. Twoje z pewnością będzie świetne, masz dobre oko, duże wyczucie i poczucie humoru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne są takie kolorowe akcenty :-) U mnie tylko mięta króluje, ale może z czasem przekonam się do innych, bardziej intensywnych barw :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wasza kolorystyka mieszkania bardzo mi przypadła do gustu, jeśli będę robiła remont, zainspiruje się waszymi pomysłami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, fantastyczne wnętrze. Jak dla mnie bomba, no może poza kuchnią (nie jestem fanką różu:)). Bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorowe przestrzenie mnie zachwycają - do tego ta biblioteczka jest cudowna!!! Półeczki, obrazki, dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...